Uw persoonlijke telefoonservice en secretariële steun in de rug. Druk bezet? Wij houden uw klant tevreden!
Call Info heeft een warm hart voor klanten. Ook voor uw klanten. Op een persoonlijke manier helpen wij u aan de informatie die u nodig heeft
om het rendement van uw organisatie te vergroten
Wat doen wij:
U bepaalt wanneer u gebruikmaakt van onze telefoonaanname.
Wij zijn er voor u zodra u uw telefoon doorschakelt op de tijdstippen of dagen dat u dit nodig heeft. Wel zo flexibel.
Ook kunt u de telefoondienst zo instellen dat deze eerst bij u op kantoor overgaat, maar als deze niet wordt aangenomen automatisch naar ons doorschakelt.
Ook de overflow van uw telefoontjes kan door ons worden aangenomen.
Wij kunnen uw orders noteren, reserveringen aannemen, uw agenda beheren etc.
Voordelen van onze telefoondienst
Tevens verzorgen wij:
Wij werken voor o.a:
Esther de Weijer medewerkster Marketing en Communicatie van de Pon dealer Groep B.V. over Call Info
Al jaren werken wij naar volle tevredenheid samen met Call Info. Anouschka past haar dienstverlening uitstekend toe in de automotive branche en haar manier van werken is zeer professioneel. Ze denkt met haar klanten mee.Call Info is een kleine organisatie, hetgeen wij erg prettig vinden. Korte lijnen en een persoonlijke benadering; ook onze klanten ervaren dat als plezierig. Kortom, Call Info is een bedrijf dat wij zeker van harte aanbevelen!
Hans 't Hart van Triple Impact over Call Info
Call-info maakt voor mij behoorlijk verschil in mijn werk. Als psycholoog, trainer en relatietherapeut werk ik voor zowel de zakelijke en als de particuliere markt. Hierdoor krijg ik altijd een grote diversiteit aan telefoontjes binnen. Klanten bellen niet alleen voor informatie of het maken of verzetten van afspraken. Geregeld bellen er clienten die ernstige relatieproblemen hebben en/of in crisis zijn. Ook hiermee weet Call-info effectief om te gaan. Ze zijn flexibel en klantgericht waardoor het agenda- en telefoonbeheer in vertrouwde handen is. Ik kan mij daardoor concentreren op het werk waarin ik op mijn sterkst ben. Doordat Call-info klein is, is er goed en persoonlijk contact met de secretaresses zodat elk van hen goed voeling met mijn wensen kan houden.
Antonio van den Hengel aan het woord over Call Info
Call Info levert ons bedrijf dik geld op!! Wij van Eetcafe Centraal balen er eigenlijk van dat wij pas redelijk laat hebben besloten om met Call Info in zee te gaan; zij zijn ondertussen ruim een jaar een perfect verlengstuk van ons bedrijf op momenten dat wij niet aanwezig zijn of te druk zijn om de telefoon aan te nemen! De beller weet niet beter dan dat hij/zij iemand aan de telefoon heeft van ons bedrijf en iedereen wordt dus gelijk met zijn/haar vraagstuk geholpen! Toen we met de Korte Duinen een paar weken gesloten waren ivm een verbouwing werd dit perfect door hun opgepakt; de gingen reserveringen gewoon door en de beller werd altijd keurig te woord gestaan. De kosten vinden wij in verhouding eigenlijk veel te laag, als we zien hoeveel reserveringen, bestellingen of enthousiaste bellers ze aan ons doorspelen, dan levert Call Info ons dubbel en dwars geld op! Kortom; zorg dat u ook bij hun informeert wat de mogelijkheden voor uw bedrijf zijn en wij weten zeker dat u daar geen spijt van krijgt!
Mandy Klozing van Wimperextensions Nederland over Call Info
Zo tevreden over Call Info. Zij nemen gemiddeld 25 telefoontjes per week aan (die ik anders mis) en kunnen zo toch mijn klanten te woord staan en de afspraken inplannen. Als ik niet opneem word je automatisch doorgeschakeld naar deze dames. Ze staan je klantvriendelijk te woord en kunnen je alles vertellen over de werkzaamheden van je bedrijf. Dé secretaresse op afstand.
Jeroen Eekhart van NL wagenparkbeheer aan het woord over Call Info
Sinds anderhalf jaar doen wij zaken met Call Info. Hiervoor maakte wij gebruik van een andere (grotere) partij in de markt. Hoewel dit goed functioneerde misten wij het "persoonlijke". Daar werd de telefoon opgenomen door steeds verschillende telefonistes wat door onze klanten als minder persoonlijk werd ervaren en het zeer duidelijk was dat de telefoniste uit besteed was aan een externe partij. Call Info werkt veel persoonlijker en dat is iets wat onze klanten ook ervaren. Er is veel meer betrokkenheid en persoonlijk contact. Call Info heeft meer gevoel bij ons bedrijf en straalt dat ook uit richting de bellers. Wij ervaren dat als zeer positief en zijn dan ook zeer tevreden met de verdere dienstverlening van Call Info. Kortom een aanrader !
Ruud Bosch van Bosch finance over Call Info
Met Call Info werkt ik nu ruim een jaar samen en dat bevalt mij uitstekend. Ik was op zoek naar een oplossing om bereikbaar te zijn als ik niet aanwezig of bereikbaar ben. Call-Info ervaar als bijzonder professioneel, persoonlijk en vriendelijk naar mijn cliënten. Anouschka heeft zich verdiept in wat ik doe en hoe ik werk. Daarmee functioneert Call Info meer dan alleen maar als een telefoniste op afstand. Zij functioneert als verlengstuk van mijn organisatie. Dat maak ik op uit reacties van mijn cliënten. Regelmatig krijg ik te horen dat mijn relaties met mijn assistente hebben gesproken. Hoe goed klinkt dat? Call Info is dus de menselijke stem die we graag allemaal willen horen in plaats van de afwezigheidboodschap of de computerstem met een irritant keuzemenu. Menselijke warmte in de veelal kille digitale omgeving. Het kan dus nog steeds en werkt uitstekend!
Handelsnaam | Call Info |
Adres | Oostergracht 1 |
Postcode | 3763 LX |
Plaats | Soest |
Website | www.call-info.nl |
Telefoonnummer | 035-7676310 |
E-mailadres | anouschka@call-info.nl |
Lidnummer | 744 |
KvK-nummer | 32100814 |
Adres | Oostergracht 1 |
Postcode | 3763 LX Soest |